Re: Klopot z AVI

Autor: Tomasz Jędralski (Tomasz_Jedralski_at_poczta.fm)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 18:32:22 MET DST

PeterPan napisał(a) w wiadomości: <390585cb$1_at_news.astercity.net>...
>komunikat o braku jakis sterownikow ( ??? ) . Moze cos doradzicie ?

>Przez dlugi czas mialem ten sam problem. Wynika to podobno z niepotrzebnej
>instalacji dodatkowych odtwarzaczy do tych plikow podczas instalacji
pewnych
>aplikacji. Okazuje sie ze programy instalacyjne nie wykrywaja prawidlowo
juz
>zainstalowanych w winshicie sterownikow do odtwarzania plikow AVI. jezeli
>chcesz, posiadam programik ktory "naprawia" m.ni. ten problem. Jego "waga"
>to nieco ponad 400KB.

Sprawa jest trochę bardziej skomplikowana ... niektóre pliki AVI grają , a
niektóre nie ... ( ??? ) ... wyskakuje komunikat albo o sterownikach , albo
o ' kompresji ' ( ??? )

Ale poślij programik ... a nóż pomoże ... dzięki !

Pozdrawiam ! Tomasz ' Tommy ' Jędralski - http://republika.pl/lennono
Everybody seems to think I'm lazy . I don't mind . I think they're crazy .
Runnin' everywhere at such a speed till they find there's no need .
John Lennon