zoltrix spirit i telefon radiowy (od tepsa)

Autor: JACo (jacrok_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 18:12:34 MET DST

Witam szanownych grupowiczow :)

Pytanie moje jest takie: Czy ktos probowal korzystac z internetu poprzez
popularne na wsiach linie radiowe oferowane przez tepse ? Mam rodzine ktora
posiada takowy telefon. W domu zainstalowany jest transiver Ericssona a na
domu antena w ksztalcie prostopadloscianu. Rozmowy telefoniczne sa bez
znieksztalcen, problem w tym ze modem przerywa polaczenie juz w fazie
negocjacji. Czasami jesli podczas gdy modemy uzgadniaja predkosc podniesie
sie sluchawke telefonu i troche pozakloca to modemy sie polacza na
kosmicznej predkosci 1300 bps :( Niestety po kilku minutach polaczenie jest
tracone. Jesli ktos odpalil modem na takiej lini to niech pomoze mi w
ustawieniu sprzetu (byc moze jakis rejestr modemu). Wiem ze moge uzyc innego
modemu ktory wspomagal by MNP10 ale zalezy mi aby puscic to zlomtriksie.

JACo