Re: Wiadomo ze PC jest lepszy od Amigi i zkonczmy te glupie dyskusje

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 16:20:30 MET DST

On Tue, 25 Apr 2000 12:47:12 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Oj. Przeciez napisalem wyraznie, ze nie ma podtekstow
>zlosliwo-prowokujaco-mieszajacych :)

Oki, przeciez dalem smile'a. Mialem na mysli czesto spotykany ton
dyskusji na tej grupie: Produkt "A" rulez ! Natychmiast wyrzuccie na
smietnik produkt "B" ! Kto uzywa "B" ten kretyn idiota i antysemita ..

>Interesujaca sprawa - masz moze namiar (leniwy jestem i nie chce mi sie
>szukac ;) ) na jakas specyfikacje chipa? Poczytalbym sobie co nieco.

Plama :) Oczywiscie AY byl od dzwieku. Tym niemniej natywne instrukcje
dla grafiki Amstrad mial.

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)
"Ceterum censeo Carthaginem esse delendam"
---usun "spamhater" w adresie z naglowka---