Ile pradu bedzie zzerac pecet+HUB+HIS?

Autor: Nijou (nijou_at_wytnijto.go2.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 16:20:58 MET DST

Haj! Mam zamiar postawic serwerek, cos okolo Pentium 133 z 16 MB RAMu
+ karta sieciowa + HIS. Do tego 8 portowy HUB i HIS. Monitor bedzie
przewaznie wylaczony, zakladam przynajmniej 12 godzin pracy dziennie +
12 w uspieniu. Bedzie on uzytkowany w amatorskiej sieci komputerowej.
Uzytkownicy beda robic zrzute na HIS plus koszty eksploatacji. I tu
nasuwa sie pytanie: ile pradu (mocy czy jak to sie mierzy) pozera
pecet+HUB+HIS? Musze jakos rozliczyc zuzyty prad. Nie chodzi mi o dane
z dokladnoscia do 3 miejsc po przecinku, tylko orientacyjne. Czy ktos
z was spotkal sie moze z takim problemem? Bede wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam,
Nijou