Uszkodzenie CD?

Autor: Roman 'Faraon' Stopa (r100pa_at_bwsh.edu.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 15:57:55 MET DST

Toshiba xm6102B. Po wlozeniu plytki, zaczyna sie krecic, kontrolka
mruga. Po chwili przestaje pracowac, kontrolka swieci, do plyty nie ma
dostepu. Po kilku-kilkunastu probach odpala (albo i nie...). Mam kilka
plytek w kolekcji z ktorymi nie mam takich problemow.
Zdrowy rozsadek mowi mi ze moge sie pozegnac z tym cd, ale serce kaze
miec nadzieje ;)
Jakies idee?? No i jakiego CD kupic w to miejsce??

--
Roman 'Faraon' 100pa
r100pa_at_bwsh.edu.pl / r100pa_at_promedia.net.pl (Courtesy of ProMedia sc)