Jedno powtarzajace sie pipniecie po starcie

Autor: Gregu_OWL (gregu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 14:38:27 MET DST

Moj komp ostatnio nie chce sie uruchamiac.
Po wlaczeniu zasilania zamiast startowac, caly czas piszczy jednym dlugim
powtarzajacym sie dzwiekiem: piii, piii, pii itd.
Podobno po tych pipnieciach mozna sie zorientowac co jest zepsute.

Gdy wsadzilem do niego karte graficzna ISA (bo na stale mam PCI) to pokazal
sie komunikat "Bios checksum error" czy cos takiego.

Wiec mam pytanie. Czy po sflaszowaniu Biosu komputer odzyje???