Re: Koszt wygruku-710C

Autor: Cyber (cyber_at_post.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 02:02:54 MET DST

A jaka to ma być grafika ?, ja kiedyś drukowałem na HP690C etykietki do
miodu - czarne literki, czerwone literki i trzy żółte plastry miodu
(etykieta miała 10x5cm -na a4 12 etykietek) - a te plastry to ok 1/3
etykiety po 13 kartkach zabrakło żółtego tuszu - ROZUMIESZ ? - zależy co
drukujesz (czytaj: Co rozumiesz przez grafikę), i w jakim trybie chcesz to
drukować, jeśli w najlepszym i zdjęcia, to nie licz na więcej niż 30-70
karteczek, jak chcesz na tym zarobić to licz komuś po 8 zł/A4, a nie wiem
czy to się opłaca (lepiej idź do jakiejś drukarni i się dowiedz o cenę, na
pewno będzie taniej !). A tak na marginesie to po co wywalać kasę na
drukarkę atramentową ? - czt tak potrzebny ci ten kolor ? - ja miałem 4
Atramentowe 2xCanon 1xHP 1xEpson, teraz mam SIMENSa poleasingowego (kupiłem
za 500zł), robi ok 20str/min i uzupełnia się go tonerem od ksero Canona
(taki za 30 zł) a starcza na ok 3000 kateczek, teraz to liczę tylko ile mnie
kosztuje papier!.

--
   JEŚLI COŚ BRZMI ZBYT DOBRZE  ABY BYŁO PRAWDZIWE
                 TO NA PEWNO PRAWDZIWE NIE JEST