Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Calder (calder_at_nospam.kki.net.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 01:26:40 MET DST

On Mon, 24 Apr 2000, Edward Wigman wrote:
>Po podziale Microsoft napisze Office dla Linuxa i Bee.Osobiście dziwię się że
>informatycy lekceważą Bee.Nie potrzeba lepszego systemu przez dobrych parę lat.
>Linux podzieli się rynkiem serwerów z NT a pecetowcy powinni się od niego czym
>szybciej odpieprzyć i przesiąść na Bee!
>WIG
Natura ludzka jest taka, ze jak juz czlowiek raz sie do czegos przyzwyczai, to
trudno mu sie odzwyczaic :) Poza tym wyobrazasz sobie ludzi, ktorzy uzywaja
Windows na codzien w pracy, uczacych sie od nowa systemu, na ktory na dodatek
nie ma ich ukochanego Office'a? Microsoft napisze Office'a dla Linuxa i Bee?!
Heh, jestem ciekaw kto ich zmusi zeby w ten sposob pogrzebali wlasny OS :)
Pozdrowka

--
Calder