Odp: Dysk IBM naprawa?

Autor: Krzysiek (kgb007_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 17:04:42 MET DST

jesli instalowales Win95 to nie ma sie czemu dziwic
jesli uzywales standardowego programu od Microsoftu do formatowania i nie
znalazl zadnych bad sektorow to raczej tam ich nie ma .Jak ja formatowalem
dysk z bad sektorami to program do formatowania mi padal.Zawsze mozesz uzyc
scandiska lub norton disc doktora jesli sa na nim jakies b.s. to zostana
wykryte i moze poprawione za n-tym razem.
Sproboj utworzyc partycje fat16 windows powinien sie zainstalowac.

| Krzysiek |
| |
| e-mail: kgb007_at_friko2.onet.pl |

Użytkownik Tomasz Rybicki <timtum_at_pro.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8e10ep$a09$1_at_news.onet.pl...