Odp: W2k i V3400 TNT ASUS'a - problem.

Autor: Bartek (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Mon 24 Apr 2000 - 11:37:14 MET DST

Użytkownik The EaGle <theeagle_at_free.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7SAM4.32190$hK2.626152_at_news.tpnet.pl...
> Mam problem z obsluga OpenGL w ogole nie jest obslugiwany a po za tym w
W98
> moja kare wyrywal setup w NFS IV a tutaj tylko opcja Software. Mam
najnowsze
> stery v 3,79 co robic?

sprawa prosta

zainstaluj sobie zamiast oryginalnych sterow asusa zwykle detonatory 5.14
pod w2k
i bedzie ci wszystko dzialalo poprawnie

ja rowniez szykalem sterow do asusa dla w2k i nie znalazlem nic na ten temat
na asusie wiec pozostaly detonatory
na ktorych to ladnie dziala
oczywiscie nie masz tylu opcji i mozliwosci do ustawiania jak w asusowych
sterach ale lepsze to niz nic

ps
jak znajdziesz dzialajace stery do asusa to daj znac :)

BArtek
bartek_at_coig.katowice.pl