BeOS 5 PE -jak to odpalić?

Autor: Pawel Smolak (pawelddd_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 23 Apr 2000 - 22:07:03 MET DST

Cześć.
Z płyty dołączonej do miesięcznika Enter 05/2000
zainstalowałem system BeOS 5 PE.
Mój problem polega na tym iż nie mogę wystartować tego
systemu ani z dyskietki, ani spod Windows. W obu
przypadkach kończy się to zwisem komputera bez
jakichkolwiek komunikatów o błędzie (czarny ekran).
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii i zechce
się nimi chciał podzielić to będę zobowiązany.
Pozdrawiam wszystkich.

--
pawel smolak
pawelddd_at_poczta.wp.pl