Re: ABIT czy SOYO oto jest pytanie :)

Autor: Marq (marq_at_core.com)
Data: Sun 23 Apr 2000 - 23:53:19 MET DST

circulus_at_spamhater.polbox.com (Circulus Vitiosus ) came up with:

>Czyli jest to VIA 133 A. Generalnie ma _nieco_ nizsza wydajnosc od
>BX-a (mozesz nie zauwazyc roznicy), ale jest nowoczesniejsza - jak
>zreszta widac w specyfikacji. $99 to cena brutto ?
99 plus 8% podatku stanowego.

>Zgadzam sie, cos nie przekonuja mnie np. modemy na PCI
o to wlasnie chodzi :-)

> Zeby sie nie rozwodzic: na chwile obecna nalezy zainstalowac pakiet
>VIA 4in1 w wersji 4.17 (powinien byc na CD dolaczonym do plyty)
aha. w sumie dlugo nie czekalem i zakupilem wczoraj. dla ciekawosci
dodam ze w pudelku dolaczony byl cd, o którym mowiles, oraz drugie cd
z trzema programami /pelnymi!!!/ nortona; antivirus, ghost i virtual drive.

wesolych

--
marq