Odp: Abit BE6-II - zero problemów

Autor: Andrzej Kosmala (ak_at_webproject.com.pl)
Data: Sun 23 Apr 2000 - 21:48:05 MET DST

Użytkownik "Wonderwall" <renetag_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
> nie
> zmienia
> to faktu ze BE6-II to najbardziej konfliktowa plyta jaka mialem. Jezeli ty
> nie masz z nia problemu, to sa dwa rozwiazania. Natrafiles na jakis super
> egzemplaz albo
Pewnie masz rację, tym bardziej, że ostatnio doszły mnie słuchy, iż na linii
produkcyjnej Abita BE6-II siedzi taki gościu, który dźga każdą płytę
śrubokętem, już to w nużkę scalaka lub jedną ze ścieżek, a przede wszystkim
w kontroler UDMA66. Jego pech polega na tym, że czasami nie nadąża i wtedy
właśnie powstaje "super egzemplarz".

[...]
> Nie bede z toba dyskutowal
> jezeli nie przytoczysz jakis miarodajnych wynikow testu dysku. Pewnie nie
> masz Sandry, (a szkoda bo takie programiki obnazaja niektore podkniecia
> producentow plyt glownych) wiec proponuje jakis inny program. (tylko nie
HD
> Tach). Siema.
Masz do mnie pecha :-)
Sprawdziłem Sandrą, a wyniki zamieszczam poniżej.
Index jest dokładnie taki, jaki ma być dla 20GB dysku UDMA/66.
Nie wiem tylko czy warto jej zaufać. Wolę WinBench99 gdyż wyniki testów
przeprowadzonych nim zgadzają się niemal idealnie z danymi podanymi przez
producenta dysku.
Reasumując, przedstawiłem wyniki testów przeprowadzonych dwoma
rekomendowanymi przez Ciebie programami (WinBench99 w pierwszym poście) i
zastanawiam się, czy dalej będziesz mi wpierał, że coś jest nie tak.

Pozdrawiam,
Andrzej Kosmala
Find IT! - katalog stron WWW
http://katalog.webproject.com.pl