Odp: Nagrywanie Audio-CD PROBLEM.

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Apr 2000 - 13:57:26 MET DST

> Ja uzywam Adaptec Easy CD Creatora 4.0 i jestem z niego b. zadowolony
> .Jednak gdy mialem wolniejszy cdrom (Samsunga 24x przy LG 4x nagrywarce)

Masz LG nagrywarke ? - ktora ?

> byly problemy (buffer overrun itp) a jak juz nagralem utworek audio to
kazda

Czy Ty jestes jedyna osoba, ktora przegrywa plyty "w locie" ? - czy moze ja
jestem
jedyny ktory to robi przez cd-image ?

> piosenka miala jakies trzaski(nawet prz 1xpredkosci nagrywania). Po
wymianie
> tylko cdromu (na 36x teraz na 40 toshiby) problemy i trzski zniknely.

Bo w Adaptec Easy CD Creator trzeba zmniejszyc szybkosc zgrywania audio
(musi byc slow lub min - nie pamietam jak to w nim jest). Wtedy wszystko
jest
ok - w innym przypadku faktycznie sa trzaski i beda. Polecam NERO.

--
Pozdrawiam
       Birdy