Re: Smażony Celeron?

Autor: Grzegorz Mazur (nospam.gregu_at_gmx.net.nospam)
Data: Sun 23 Apr 2000 - 13:30:04 MET DST

Krzysztof J. Trybowski wrote in message ...
[ciach]

>nie, nie. gdybym tak wlozyt, to oczywiste ze by sie zgrzal, bo nie byloby
>kontaktu procka z radiatorem. nie o to chodzi. tak jak napisałem,
>wlozylem do plyty moj procek z moim radiatorem, nawet na mojej
>przejsciowce i zgrzal sie tak, jak nie grzeje sie u mnie...

To trochę zgadywanie, ale może opłaca się jakoś sprawdzić (multimetrem?
tylko które piny?) jakie zasilanie daje płyta na procka. Może ma walnięty
regulator napięcia, walnięty BIOS co nim steruje albo, jeszcze lepiej, coś
nie tak z odczytywaniem napięcia z proca. Sprawdziłbym Slot-1 - czy nie jest
brudny, czy jakiś pin nie jest urwany (to akurat może być trudne), czy
kawałek taśmy izolacyjnej tam nie utknął (np. z wcześniejszego podkręcania
napięcia "przez zaklejenie").

Tak tylko sobie teoretyzuję ;-)))

>a swoja droga, to ile stopni moze miec?

Podobno Celek ma max. temp. pracy 60 st. C (powyżej mogą być zwisy), a
krytyczną 70 st. C (tzn. powinno się go wtedy wyłączyć). Generalnie
starałbym się nie przekraczać 65 st. C przy max. obciążeniu...

Pozdroofka i powodzenia z płytą!!!

--
====
Grzegorz Mazur