Re: pamiec-problem

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Apr 2000 - 03:14:50 MET DST

Laser <laser1_at_polbox.com> napisał(a):
> Mam taki problem, do moich 64mb doloylem drugie tyle a windowsy
zamiast
> spida dostac zaczely sie dziwnie zachowywac. Wolno sie wczytuja,
czasem sie
> wesza(to znaczy czesciej niz powinny).
> Wczym moze byc problem?

w chipsecie płyty głównej ktory nie cachuje RAMu powyzej 64MB:
VX ? TX? Przyznaj sie.
Jesli koniecznie chcesz miec 128MB ramu to musisz jeszcze zmienic plyte
glowna (bardzo maly wybor) lub plyte + procesor ( LX, ZX, BX + Celeron
lub P3 )

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: