Pliki *.asf

Autor: coree (corallo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Apr 2000 - 00:53:26 MET DST

Witam,
mam następujący problem, mianowicie dostałem film w formacie .asf. Domyślnie
uruchamiany jest za pomocą odtwarzacza multimedialnego windows, ale
"ładując" film chce mnie łączyć z internetem "w celu pobrania dekompresora".
Nie wiem czym to jest spowodowane, bo u znajomego chodzi, obraz widać,
wprawdzie nie można przewijać, wracać do odp. fragmentu etc, ale i to uważam
za niezadowalające. Czy należy doinstalować jakieś patche, itp. czy też użyć
innego programu do otwarcia tego typu plików? Jeżeli tak to jakiego. Za
wszelkie sugestie, pomoc będę zobowiązany,
pozdrawiam