Re: Need For Speed 3 i 4 + RIVA 128ZX = problem :-(

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Sat 22 Apr 2000 - 23:50:03 MET DST

Użytkownik BodekJ <Bodek_at_jerzyk.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:xO6M4.29166$hK2.573206_at_news.tpnet.pl...
| Problem może leżeć po stronie gry, zdaje się że powinno pomóc uruchomienie
| gry z opcją
| " -d3d0" (lub też -d0d3 nie pamiętam ) . Szczegóły powinny być na stronie
| producenta gry www.ea.com

Witam!

Niestety żadna z omawianych tu metod nie zadziałała :-(. Uruchomienie gry z
atrybutem -d3d0 spowodowało tylko tyle, że komp zawiesił się na drugim torze
a nie na pierwszym.
Na stronie www.ea.com niestety nic nie ma na ten temat. Będę próbował.

W każdym razie dziękuję wszystkim, którzy zechcieli mi pomóc. Widzę, że
grupa pl.comp.pecet lubi pomagać ludziom, bo nie zostałem wyrzucony z
krzykiem "NTG!" mimo, że problem nie jest do końca związany z tematyką
grupy.

Pozdro,
Piotrek.