Re: Wiadomo ze PC jest lepszy od Amigi i zkonczmy te glupie dyskusje

Autor: Piotr Derlacki \(Bluto\) (bluto_at_polbox.com)
Data: Sat 22 Apr 2000 - 22:13:03 MET DST

> Swojego czasu na pewno, tylko czas płynie, a Amiga oprócz kosmetyki
> stała w miejscu - tylko co jakiś czas któś zapowiadał PowerPC,

Troche racji w tym jest, ale w niektorych sprawach wciaz Amiga jest
niedoscigniona. Np. znajdz mi na PC jakas gre, w ktorej mialbys plynny
(wyraznie mowie : _plynny_) scrolling ekranu gora-dol, lewo-prawo itp.
A to tylko jeden z paru przykladow :)

Ciekawostka. Chipset mni. odpowiedzialny za grafike (AGA) z A1200 i A4000,
potrafil robic plynny scrolling o 1/2 i 1/4 pixela! Widzialem to w ACD32 w
grze
diggers (podczas intra, przy otwieraniu wrot bramy). Bardzo fajny efekt...

Z tym scrollingiem na PC to dales plame....
Jest taki scrolling i to w penym 3d... It's no problem...