RE: pecet to syf

Autor: Dariusz Pakowski (Łódź) (antim_at_kki.net.pl)
Data: Sat 22 Apr 2000 - 16:11:44 MET DST

> Po prostu nie glupieje od reklam.
>
> Jesli pEEcEEt jest taki super, to po cholere istnieje ta lista?
> I skad na niej tyle problemow?

Żeby powstała grupa o Amidze, to musi być odpowiednia liczba chętnych.
Liczba ta pewnie przekracza liczbę użytkowników Amig lub pozostali
użytkownicy Amig, to .... i nie wiem co jeszcze.

A przyczyną problemów jest pośpiech, producentów, dystrybutorów
i wreszcie programistów. "Dbają" oni o to, żeby pozostawić kilka błędów,
usuwać w nowszej wersji programu dodając nowe.
A taka grupa jak ta, jest kopalnią wiedzy dla niedoświadczonych
użytkowników. Chociaż sam posiadam pewną praktykę, to również zdarzało
mi się pytać. W wielu przypadkach otrzymywałem trafne odpowiedzi.

Pozdrawiam