Re: ABIT czy SOYO oto jest pytanie :)

Autor: Marq (marq_at_core.com)
Data: Sat 22 Apr 2000 - 16:55:13 MET DST

circulus_at_spamhater.polbox.com (Circulus Vitiosus ) came up with:

>Plyty na chipsecie VIA 133 to juz odrebny temat - przejrzyj liste
>(choc wiecej tu agresji pewnych infantylnych z Bozej laski "expertow"
>niz rzeczowej dyskusji). IMO VIA 133 A (i tylko ta, w zadnym wypadku
>133Pro) jest to godna rozwazenia, calkiem niezla alternatywa dla BX.
>Nie wiem czy podany przez Ciebie model jest na 133 A czy na jakims
>starszym, ale jesli to 133 A i cena dobra to jak najbardziej polecam.
>Bedziesz ja musial tylko prawidlowo skonfigurowac i zainstalowac
>wlasciwe sterowniki.

coś takiego:
Soyo 6VCA Slot 1 100/133Mhz Bus Motherboard $99
- VIA 694X Chipset
- AWARD Bios
- 2 ULTRA DMA 66/33 IDE Ports
- 5 PCI Slots,1 ISA Slots,1 4X AGP Slot
- 3 DIMM Sockets
- Onboard Sound
- Supports Coppermine Processors
wyglada zachecajaca. w sumie co abit to abit, ale brak w nim isa.
chociaz z jeden slot na wszelki wypadek przydalby sie.

co masz na mysli 'zainstalowac wlasciwie sterowniki'?
do motherboard sterowniki?

--
marq