Re: POTRZEBNY WinGate

Autor: Andrzej Kosmala (ak_at_ck.pl)
Data: Sat 22 Apr 2000 - 13:36:31 MET DST

Wiktor Dzierzecki - YanosiC napisał(a) w wiadomości: ...

>tez potrzebuje WinGate'a...
>--
Jest na Tucows, ale...
najprawdopodobniej go nie potrzebujecie. Miałem z nim dużo kłopotów.
Miesza w winsock2 i za bardzo jak na mój gust ingeruje w system. Co
pewien czas komputer klient tracił połączenie HTTP i wymagał restartu!
Odkryłem All Aboard (też na Tucows). Rewelacja! Współdzieli połączenie
internetowe w sposób zupełnie przeźroczysty zarówno dla komputerów jak i
oprogramowania internetowego.
Polecam

Pozdrawiam,
Andrzej Kosmala