Re: Monitory DIAMONDTRON NF z Mitsubishi

Autor: Doomer (doomer87_at_spamereaterbox.poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 20:41:43 MET DST

Dzięki dobrej koordynacji wzrokowo-ruchowej "Jardecky"
<jardecky_at_astercity.net> wystukał:
> Mam Iiyame 19'' o stycznia i jestem z niej zadowolony cena moze troszke za
> wysoka ale w cadzie spisuje sie super (geometria)
He he, a ja właśnie ze względu na błędy geometrii nie wziąłem iiyamy -
musiała ci się trafić niezła sztuka, ja 7 testowałem i każda była DD (3
różne sklepy)...

> Kolory tez niczego sobie, polecam
Jak to Diamondtron - kolorki ekstra, ale wysokie rozdziałki ciut nieostre...
Dlatego wziąłem Elsę na FD Trinitronie.

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-