Re: Need For Speed 3 i 4 + RIVA 128ZX = problem :-(

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Sat 22 Apr 2000 - 00:23:33 MET DST

| Użytkownik MSD :

| .....adresy www w Polsce:
| kaktus.punkt.pl (również ftp.kaktus......)
| nvidia.help.pl
| amd.iq.pl
|
| zobacz też czy Ci pomoże NV3Tweak? (to taki patch do rivy128)
| --
| Wesołych Świąt!
| Rafał Hejnik

Dzięki serdeczne za odpowiedzi! Generalnie próbowałem już różnych
konfiguracji sterowników, DirectX, zmieniałem ustawienia itd...

Być może po prostu ta karta jest coś nie teges, bo poza tym robi jeszcze
inne dziwne akcje, np. podczas przesuwania suwakiem tekstu w okienku nie
znika poprzedni tekst a już nakłada się na niego nowy, albo podczas
przesuwania suwaka w różnych punktach ekranu pokazują się kolorowe
prostokąciki, które znikają po minimalizacji i powtórnej maksymalizacji. To
wszystko dzieje się w IE 5.0 PL. Tylko.

Będę próbował.

Dzięki.

Pozdro,