Re: pecet to syf (c.d.)

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 22:50:12 MET DST

mahdi al-salim napisał(a) w wiadomości: >Oj barany, barany. I kto tu kogo
podpuszcza :)
>Wzucilem jednegop posta, a ile bylo odpowiedzi?
>Jeszcze troche, a sami sobie liste zapchacie.
>Ale chyba dam se spokoj, bo juz mnie brzuch ze smiechu boli :)
>Dzieki za rozrywke :)

Czlowiek (a moze nie, tak napewno nie) podaj swoj adres, znam takich paru co
za dwa szato de yabol zajebia wraz z pochoowkiem w pobliskiej rzece. lubie
cie, te dwa wina moge ci zafundowac, a ze w innej postaci......