Jakość filmów DVD a sprzęt

Autor: Jacek Maliszewski (jm_at_mtl.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 22:29:34 MET DST

Czy to jest normalne (niezależnie od sprzętu), że filmy z komputerowego
odtwarzacza DVD są widocznie gorszej jakości niż z telewizyjnego
(podłączanego do TV)?
Mam na myśli to, że np. klatki wg mnie przesuwają się wolniej a szybszy ruch
rozmazuje się na ekranie niczym kursor myszy przy opcji 'pokaż ślad
wskaźnika'. To co jeszcze zauważyłem to jakby obraz składał się z małych
kwadratów.
Czy są to tylko moje odczucia, czy faktycznie tak jest?

--
Jacek Maliszewski