Problem ze starym komputerem....

Autor: Bartek (bartekk_at_bartek999.prv.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 18:36:44 MET DST

Witam
Mam problem kiedyś miałem komputerek 486 SX 25Mhz 12 RAM HDD 450 MB itd. kie
dyś postanowiłem go włączyć, uruchomić a tu guzik. Nie wiem czy w Biosie coś
namieszane czy coś się popsuło a może jest jakaś inna przyczyna takiego zach
owania. Po tescie pamięci i wykazuje HDD i CD-rom i koniec nic więcej się ni
e robi. Co może być przyczną. Może jakieś wskazuwki aby ten komputerek napra
wić. Bo chciałem sobie zrobić sieć między tymi komputerami. Proszę o pomoc.
Najlepiej jak odpowiedzi będziecie przesyłali na priv_a
Dziękuję
Pozdrawiam
Bartek