Odp: Slychac myszke w glosniach ...

Autor: Mad Marty (gornymar_at_chopin.edu.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 18:04:17 MET DST

Duzo tu ciekawych postow :-))))

Najczesciej jest to wina kiepskich kabli doprowadzonych do karty (cd-rom,
DVD i inne). 90% kabli bedzie dzialalo w ten sposob. Dobre kable ma m.in.
Pioneer przy swoich napedach. Istotne jest rownierz prowadzenie kabli
wewnatrz kompa.
Nie pozostaje ci nic innego jak probowac. Najlepiej kup jakis gruby kabel,
tak wogole to podlacz cd-rom cyfrowo do karty jesli ma taka mozliwosc. Przy
polaczeniach analogowych niestety wewnatrz komapa jest duzo zaklocen.

--
Mad Marty
gornymar_at_chopin.edu.pl