Karta muzyczna z drukarka problem!!!!!

Autor: Kaczor (ducker_at_go2.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 16:11:55 MET DST

Zaistalowalem obok win95 win311 co prawda wszystko byloby ok gdyby nie
to ze karta muzyczna przestala dzialac. Po usunieciu jej i probie
zainstalowania od nowa jest wykrywanapoprawnie nawet sterowniki
instaluja sie ok ale nie dziala a w PanelSterowania/System sa
wykrzykniki przy karcie. Aha win 311 zaistalowalem poniewaz tylko pod
tym systemem dziala mi drukarka star lc-100. I nie kapuje czemu pod
win95 drukarka mi nie dzial skoro uzywam tego samego sterownika (nawet
probowalem innych).