486 a sterownik IDE

Autor: arksiud (arksiud_at_kam.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 15:48:19 MET DST

Mam problem mianowicie zalatwilem sobie 486 i po podlaczeniu sterownika IDE
nie wykrywa mi twardego ani floopy !!! (floopy i twardy mam na IDE) tak jak
by nie dzialal IDE ,lecz chyba to tylko wina zlych ustawien bo po wlaczeniu
kompa twardy przez chwile pracuje a dioda od stacji na 2 sekundy tez
pracuje.
W biosie ustawilem recznie twardy (wklepujac parametry) i nic nadal nie
widzi ,co zrobic ?W 386 wszystko to pracowalo dobrze !!! tak jak bylo tak
przelozylem do 486.

arksiud_at_kam.pl