Odp: Odtwarzanie z DVD

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 11:39:06 MET DST

Użytkownik m <m99_at_friko7.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:390012FD.68FF45F7_at_friko7.onet.pl...
> Mam DVD X8 i kiedy odtwarzam film to widac przeskoki.
> Wyglada to na nie wlaczone DMA, ale jest wlaczone specjalnym programem
> dolaczonym do plyty glownej. (Plyta: VIA Apollo Pro/133).
> Jakkolwiek przy wlaczeniu komputera wyswietla sie, ze DVD pracuje w
> PIO4. Czy to ma cos wspolnego?
> Czy powinno moze wypisywac UDMA/33?
>
> Co innego moze byc przyczyna. Czekam na jakies sugestie.

Sam nie mam DVD, ale z tego co wiem, to przyczyny moga byc takie:
-brak sprzetowego wspomagania odtwarzania i slaby procek
-kiepski program do odtwarzania filmow DVD

Sprobuj popytac sie na grupie, jaki player DVD jest najlepszy

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Hossa-Procapital
przy Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu