Re: Riva TNT i zawieszka gierek, czyli mam problem :-(

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 00:35:33 MET DST

Użytkownik Rafal Siedlak <raf_at_world-comp.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:38fef8f9_at_security.net.pl...
> ..
>
> Ostatnio mialem podobny problem. Okazalo sie ze wetylator na procku dzialal
> kiedy mu sie chcialo i biedaczyna padal. Rowniez grafika moze sie
> przegrzewac
Witaj ;)
Ja zupełnie nie na temat ....
Zwróciłem uwagę, że masz takie samo nazwisko, jak ja ...
Nie jest to może nic szczególnego, ale Siedlak rzadko występuje ...
Skąd pochodzą Twoi dziadkowie ?
Masz coś wspólnego z Gliwicami ? - ja mieszkam we Wrocławiu ...

--
pozdrowienia,
 _--===  DooMiniK  ===-_