Odp: NTFS na FAT32

Autor: Mariusz Kajder (kajderm_at_polbox.com)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 06:49:43 MET DST

Użytkownik Marcyn <marcyn_at_kopnet.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8bdka7$t7r$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Witam

> covert
> jak
>
> ja wiem - otoz Partition Magic 5 posiada juz opcje konwersji NTFS na
FAT32,
> ALE ! niestety nie dotyczy to NTFS5 :(((
>
> moze PM6 - to zalatwi - ktoz to wie ...
>
> pozdrawiam
> Witam powtornie.
>Na stronie Power Quest jest jakis patch do Partition Magic 5 i dotyczacy
W2K Profesional nie wiem czy to poprawka dla NTFS5 bo trzeba dac kase, ale
moze gdzies w sieci juz jest za darmo....

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl