Jak bezpiecznie podzielic dysk na partycje?

Autor: Michał Tomaszewski (mitom_at_polbox.com)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 22:33:31 MET DST

Wiem wiem, Partition Magic, ale to nie takie proste...
Moj bios nie obsluguje dyskow >8GB, nie ma uaktualnienia...
Mam zainstalowany IBM Disk Manager (moj dysk to IBM DJNA371350), to pomoglo
mi zainstalowac go i cieszyc sie cala jego okazaloscia. Mam jednak 1
partycje... Teraz chce zainstalowac LINUXA, ale jak mam bezpiecznie (czytaj:
bez utracenia danych)podzielic dysk na wiecej partycji? Czy jakis
bootmanager nie zamaze mi MBR w ktorym jest obecnie DiskManager? Czy sie nie
pogryza? HELP ME!!!!

--
***** Michał Tomaszewski *****
e-mail: mitom_at_konin.lm.pl