Jak rozpoznać które Pentium2 w komputerze?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 16:22:26 MET DST

W jednym albo dwóch komputerów w firmie źle ustawiono zworki, tak, że
pentium II 300 lub 350 MHz działają jako 230 (lub coś w tym stylu).
Jak najłatwiej zorientować się, jaki procesor faktycznie zainstalowano?
BIOS pokazuje mi oczywiście bieżące (obniżone) taktowanie.
Komputerów jest kilkanaście, chcę to zrobić najchętniej bez rozbierania
maszyn.

--
Janusz - Vahanara