Abit Be6 II i problemik

Autor: ObiwaN (obiwan_at_poz.sm.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 16:20:14 MET DST

Witam

Odebralem wczoraj ta plyte ( po wymianie w serwisie) i mam problemik.
Jak ustawie np. : FSB na 120 Mhz , mnoznik 5.5 , szyna PCI - 1/4 , AGP 2/3
to w Sisoft Sandrze 2000 Pro pokazuje ze szyna PCI jest ustawiona na 1/3
czyli 40Mhz. Problem w tym ze obojetnie jak bym nie ustawil w Biosie ( 1/2 ,
1/3 , 1/4) to zawsze pokazuje pod Sisoftem ze 1/3 predkosci FSB na szynie
PCI , a co za tym idzie wieszaja sie najczesciej gierki i za cholere nie
mozna tego zmienic na 1/4 - 30Mhz . Niedawno nabylem P3-550E i az zal tego
niekrecic , dodam tylko ze na poprzednim Be6-II ktory zostal wymieniony i
przy tych samych ustawieniach wszystko chodzilo OK (karta grafiki wytrzymuje
napewno bo na tych samych ustawieniach wszycho chodzilo jak Brzytefka) .
Wina 98 nie przeinstalowalem po wymianie plyty ( ale to nie ma chyba nic
wspolnego z tym).
 Stad moje pytanie czy mozna Sisoft Sandra zle cos odczytuje ?
Jakim progzem sprawdzic ile rzeczywiscie jezd ustawione ?

Moj Conf:
Abit Be6 II (Bios QY 28/03/00)
P3-550E
2x64 Dimm 100Mhz (Hyundai i Simens)
Diamond Viper V770
Barracuda 20gb

Za wszelkie Info i Uwagi z gory Thenxy .