Odp: pecet to syf (c.d.)

Autor: RUSI (rusio_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 14:43:19 MET DST

> Ale chyba dam se spokoj, bo juz mnie brzuch ze smiechu boli :)
> Dzieki za rozrywke :)

Mam sasiada ,ktory tez ma komputer(amiga 500).Jest swiecie przekonany ,ze
wszystkie komputery w NASA i PENTAGONIE to nic innego jak Amigi. A
komputer pokladowy na takiej sondzie kosmicznej co niedawno ja wystrzelili
to co .....AMIGA!!!. Ta dyskusja na grupie to tocka w tockje jakbym gadal z
nim. Moze adres bym ci podal ? Zawsze to jeden pobratyniec wiecej :)
Pozdrawiam RUSI