Re: skad Partition Magic

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 12:14:53 MET DST

>A mogę wiedzieć, po co Ci aż w wersji win? Dosowa nie wystarczy?
>Działań z partycjami nie wykonuje się co 10 minut ;-)

Bartek :))

Znasz ta mentalnosc uzytkownikow, ze wszystko, co pod windows jest lepsze -
wydajniejsze i w ogole ;)))
Chlopak pewnie nie wie, ze jesli podczas mieszania przez ten program pojawi
sie messg typu "program wywolal nieprawidlowa operacje" moze stracic dane
lub juz nie uruchomic systemu... z reszta nic na to nie poradze....

Guess who ;>>