Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Doomer (doomer87_at_spamereaterbox.poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 09:03:55 MET DST

Dzięki dobrej koordynacji wzrokowo-ruchowej "Wojciech Giersz"
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wystukał:
 w Pine sie nie da i juz
Na pewno?

No chyba, ze jakas automagicznym patentem, ktorego nie wyczailem.
Wyczaruj :)

> Nie mój.
A czyj?
Co za pytanie - m$

Tylko altlukowcy jak do tej pory mieli z tym problemy :)
Leniuszek jestem, to mi się nie chce instalować FA do newsów i TB do
poczty...

> Tez bede reprezentowal takie podejscie.
Nie ma sprawy -to juz jest nas dwoch.
To już tłum.

Zakladamy partie prawicowa? ;)
Tyle już ich jest... Jasne!

> Ale gruby nie jestem.
Ja tez.
No to żaden nie zagra Cartmana...

 A dla mnie stanie sie grubym to byloby powazne przedsiewziecie :)
To wcale nie jest trudne!

Eee, w ataku sie nie tnie.
Czy aby na pewno?

Najlepsza jest pozycja stopera - gips na noge i kosimy ;)
A zrozumiałeś, o co biega z tymi ludkami na kijach?

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-