Odp: Windowsowy Autostart - co jest grane?

Autor: Gentry (gentry_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 10:19:14 MET DST

Hi,
Bardziej prawdopodobne wydają mi sie sktypty logowania na serwerze- sprawdź
u administratora sieci. Jeżeli sieć jest na Nowelu to po prostu odznacz "prz
etwarzaj skrypty logowania" we właściwościach klienta Netware. W tym wypadku
będziesz musiał odtworzyć mapowanie dysków i przechwytywanie portów drukarek
. Pozdrawiam,
PS. Napisz co to było
Gentry