Re: Przejsciowka PPGA

Autor: Daniel Dus (ddus_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 10:15:23 MET DST

Sten wrote in message <8dmc5u$o7i$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>na
>Sa markowe i nie.
>Pamietaj o aktualizacji biosu.

A co ma aktualizacja Biosu z możliwościami stabilizatora napięcia płyty???
Czyżby Bios potrafi zmienić stabilizator tak, aby mógł ustawić napięcie na
1.6 Już ja to widzę.... Następnym razem aktualizacja Biosu zmieni mi płytę
BX na płytę z AGPx4, z UDMA66 i USB 2.0. Echh marzenia...
Ale mimo wszystko pytanie jest aktualne czy dobra markowa przejściówka
obniża napięcie dostarczne do procesorów FC-PPGA tak aby spełniało wymagania
Coppermineow - nawet gdy lyta jest z 1998