Re: COOLing

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 22:48:11 MET DST

On Tue, 18 Apr 2000 07:31:48 GMT, "POI" <mmysiu_at_polbox.com> wrote:

>cześć,
>
>Chciałbym sobie trochę wyciszyc peceta. Planuję zamiast coolera na procku
>(celerek 400) założyć sam kaloryfer. Ponieważ jednak nie mam takiego
>kobylastego a i miejsca też nie ma za dużo, chciałbym posklejać kilka
>"zwykłych" kaloryferków. Czy takie rozwiązanie pozwoli mi zrezygnowac z
>wiatraka???

a moze lepiej pomysl po prostu o przepieciu wiatraka na 5 Volt. bedzie
wtedy sie wolniej i bezglosnie krecil, ale jednak chlodzil. ja tak
zrobilem z wiatrakiem na procu i w zasialaczu i teraz chce wymienic
dysk przenosny (segate) na fujitsu, aby komp byl juz zupelnie
bezglosny :)

--
zuko / Shark von Cygnus