Re: HDD & problem

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 20:05:09 MET DST

>Chcesz obejrzeć dyski, na których są *fabrycznie* oznaczone
>sektory które były *"od nowości"* uszkodzone ??
>...i tabelka do dopisywania dalszych ???

Wiem wiem znam te czasy ;-) Np. HDD NEC 20MB wielkosci dwoch napedow 5.25"
(np. CD) i o wadze 2kg :))) Nawet gdzies mi sie to jeszcze chyba w czesciach
wala po piwnicy, a u kumpla sa nawet takie i to bez badsectorow !

>+Wystarczy nawet jeden badsektor i juz mozna zasuwac do serwisu ;-)
>
>A - to inna sprawa. Jeśli serwis nie przyjmie - to godzien
>jest publicznego tępienia itp.
>Tyle, że formalnie zobowiązany jest do stosowania SWOICH norm :]
>i musiałbyś WCZEŚNIEJ wiedzieć, co "on ci musi..." ;>

Prawda jest taka za na dzien dzisiejszy obowiazuje i nasz i sprzedawcow
Prawo Konsumenta i w ostatecznosci mozna sie na nie powolac, natomiast z
drugiej strony roznie z tym bywa ...

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl