Przejsciowka PPGA

Autor: Daniel Dus (ddus_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 15:02:03 MET DST

Zwracam się tu do znawców sprzętu - czy są przejściówki Slot1 -> FC-PPGA
takie, że przy pomocy dodatkowego przestrojenia umożliwiają starszym płytom
Intel BX nie posiadających odpowiedniego napięcia na używanie Coppermine na
1.6V. Większość tych płyt może ustawić napięcie minimalnie 1.8V.
Słyszałem, że podobno jest taka markowa Asusa, co redukuje z 2.5V na 1.6 i
dzięki temu praktycznie PIII 500 bez problemu idzie nawet na płytach z roku
1998r.

Nawiasem, ciekaw jestem który z dystrybutorów procesorów najszybciej
wprowadzi Celerona II ?