Cannon BJC 200 vs Lexmark Z11

Autor: Grzegorz Skaruz (skaruzg_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 12:26:02 MET DST

Która drukarka jest lepsza?
Dla mnie najważniejsze byłoby, aby drukowała małą czcionką (Times 4), a na
kolorze mi nie zależy. Na przewagę Cannona przemawia fakt, że ma podobno
tani tusz. (ok 30zł). Z drugiej strony drukarka nie byłaby przeze mnie ożno
wykorzystywana. Wie, że w kwietniowym CHIPie Lexmark został wyróżniony
symbolem Econo.
Co o tym myślicie?
Jeśli nie sprawi to kłopotu, to proszę o kopię odpowiedzi na priva, bo
rzadko mam dostęp do sieci.
Dzięki.

--
 [-----> Grzegorz "Gelo" Skaruz <------]
 [    email - skaruzg_at_poczta.onet.pl   ]