Re: problem z HDD ?

Autor: Janko (janko5_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 12:55:08 MET DST

Witam
Miałem podobny proble z 10GB seagate'm. Przy detekcji wykrywał go normalnie,
a po restarcie komputera w ramce widnialy dziwne informacje (na trzech
komputerach roznie 500 MB, 1GB, 2GB). Usunalem partcje na jednym komputerze
i przenioslem dysk do innego kompa, wlozylem dyskietke z nowym systemem
(czystym) i wszystko wrocilo do normy.