Re: Polskie znaki w Office 2000

Autor: Janko (janko5_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 12:29:29 MET DST

Czeœć
Mialem ten sam problem.
Rozwiazalem go w ten sposob ze w autokorekcie wstawilem zamiane znaku euro ę
i działa.
Janko
At 11:18 00-04-14 +0200, you wrote:

>Mam małe pytanko:
>Jak (czy w ogóle się da) w Off2k ustawić klawiaturę?, żeby uzyskiwać
polskie znaki przez kombinację klawiszy LCtrl+LAlt+" "
>Bardzo się przyzwyczaiłem do tej kombinacji (szybko piszę)i nie mogę się
przestawić. Próbowałe pozmieniać ustawienia skrótów klawiaturowych i udało
mi się wszystko prócz literki "ę" (LCtrl+LAlt+e) to znak waluty euro. Czy da
się to jakoœ ustawić (może w inny sposób)?