Re: haslo w biosie!?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 09:18:14 MET DST

On Wed, 19 Apr 2000 00:41:37 GMT, "BodekJ" <Bodek_at_jerzyk.prv.pl>
wrote:

> - można w internecie poszukać uniwersalnego hasła dla twojego BIOS-a.
> - z resetować hasło lub wszystkie ustawienia BIOS-a, poprzez przestawienie
> odpowiedniej zworki na płycie
> z reguły jest ona zlokalizowana obok bateryjki . Opis lokalizacji zworek
> musisz poszukać w dokumentacji do płyty głównej.
> - wyjąć baterię i odczekać kilka minut.

Jeśli to awardowski bios, to wystarczy ściągnąć programik do ustalania
sumy kontrolnej i dzięki niemu można dostać się do biosu bez kłopotu.
Potem tylko wyłączyć zabezpieczenie i po problemie.
Są też takie programiki do Ami, ale nie miałem z nimi przyjemności.

Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_alpha.net.pl>
<kiziuk_at_it.pw.edu.pl>