Need For Speed 3 i 4 + RIVA 128ZX = problem :-(

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Wed 19 Apr 2000 - 07:55:51 MET DST

Siema!

Czy ktoś zna rozwiązanie problemu zawieszania się Need For Speeda 3 i 4 na
mojej ośmiomegabajtowej Rivie 12ZX? Próbowałem już wszystkiego, reinstalacji
Directx, reinstalacji sterowników, wyłączania wszystkiego co mogłoby być
przyczyną (np. Anti-Aliasing) i co? I nic. Raz udało mi się grać dwie
godziny bez problemu a teraz zawiesza się po kilku sekundach szperania w
menu. Najpierw znika kursor i obraz zastyga a kilka sekund później komp się
zawiesza kompletnie. Tylko twardy reset.

Co może być przyczyną?

Pozdro,
Piotrek.