Re: Ogniowo Peltiera- ile to zre pradu?

Autor: kaciu (kaciu_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 22:22:46 MET DST

Przeciez wlaczajac Peltiera nie musisz dac mu od razu 12 V
daj mu 5 V (czerwony wtyk) i zamiast roznicy temperatur 70 stopni bedziesz
mial
40 stopni (co i tak juz jest bardzo duzo)
A pozniej w miare podkrecania na 2 GIGA Herz-e zmontujesz sobie zasilacz na
1.5 kW
wystawisz radiator za okno (proponuje adopcje z lodowki skraplcza ). I nie
przejmuje sie sasiadami ze im swiatlo bedzie przygasalo. Ta sprawa warta
jest wyrzeczen.

Powodzenia
kaciu -- szczesliwy posiadacz Peltiera z wlasnym zasilaniem